how to feel, to pretend that you're not real to me

Hey. Vill bara säga tack för dom uppmuntrade kommentarerna, ni anar inte hur glad jag blev inombords, det värmde.
Idag var en konstiiiig dag. Började bra dock. :D På tekniken så,, aa jag vetefan vad som hände. jag hade en minor-heart attack, var så läskigt, går inte att beskriva hur ont det gjorde. Armen domnade och ja usch.
Så det slutade med att jag och pappa fick åka till vårdcentralen.
Men nu är det bra. Tack elice som hjälpte mig till skolsyster och fick sitta som lugnande stöd haha, älskar dig vännen. 


Kommentarer
Postat av: dalakompis

AMELIE! vi måååååååååste ses snart! OKEJ?!

2011-05-09 @ 21:00:14
URL: http://elinofredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0