give me the strengh to hold on

Lång dag på något sätt. Känns inte som jag gått i skolan på länge.. var ju sjuk igår.. ska inte ljuga, det var såå skönt att sova ut, jag behövde det verkligen. Idag har vi rep med alla nior jeeetelänge och övade på alla avslutningskonsertslåtar (långt ord haha). det gick bra, vi äger. sanning, det låter så sjukt bra just nu. och jag vill inte att det ska ta slut på nåt sätt, ändå vill jag bara börja gymnasiet, ny klass som defenitivt ska bli skönt... fast återigen, sorgligt.
Efter skolan träffa jag Pernilla och vi skrämde Julieet i hennes stall hihi, och sen gick vi en prommis i drottningholm.
Vill inte ens skriva om skolarbetet, har noll motivation just nu, aaaah, jag vill verkligen inte plugga.
Istället lägger jag upp en fin låt som får mig till tårar halvt.


Kommentarer
Postat av: Fredrika N

man kan alldrig tröttna på den låten, obeskrivligt vacker!<3

2011-05-19 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0