danza kuduro

Leeeeeeeedig, så jävla skönt! kollar dh och äter scones= kärlek<3 Känns som det är söndag idag! blev en sån konstig helg i tidsfråga. Men lördan var skoooojyyy. Jag och min lover Pernie mötte upp maria och elina och vi drog till en fest på adelsö (omgggg) så jeefla långt ut, och vi var mitt ute i ingenstans, hos en snubbe som heter anthon's landställe! Seriöst jag kan säga redan nu, jag hatar den ön, den ön innebär ångest för mig. uusucuhscuhsuhcuhsh. Men vi tog färjan och daniel och nån annan hämtade oss med bil och när vi kom dit var det typ 20 pers där. massa från tappen tydligen, mycket sköna, något galna. Men det var bra musik och lite röjjj och så. dom spelade sönder min favvolåt fann!!!!! danza kuduro, lesdssseeen ;( efter 40 gng blev den jävligt dålig.
Men vi körde på till 4 typ, och pernie, jag och maria blev utkörda från anthons säng, så jag och prnie la oss i bastun hahahaha, kallt som satan, och vaknade vid fem av att therese hällde vatten på mig hahahaa??

Vi var lyckliga när vi åkte därifrån vid åtta, typ sprnag ut :// bussarna går ju aldriiig. sen blev det indisk mat, vitlöksbröd, brämhult, och gammalt godis hemma hos pernilla i tappen, det var sjukligt gott och fick typ magcancer, hehehehe åt för snabbt :$
två av mimmis bilder, pallade inte ladda upp fler.
 
Nu jävlar ska kvinnan städa </3 pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0