this is for

Konserten gick bra! Jag har pluggat i två timmar! Man kan inte sänka sig i nationella provet! Jag har världens bästa vänner! Humörssvängningar AB. Men det känns faktiskt bättre nu när jag tagit tag mig i mitt pluggande. Imorgon ska jag sova hos min fina faster i stan för att plugga ordentligt med matte. Occccch fick reda på den ROLIGASTE saken från min vän Julia precis, baby<3 hemlis, men fan vad tagg hihi!!
Nu ska jag sova. LYCKA TILL ALLA NIOR IMORGON, NI ÄR ALLA AWESOME OCH VI KOMMER KLARA DEN HÄR TERMINEN. det vet jag.

awesome bild från i lördags, var supermys hos felicia. Vackra flickor. (bild tagen från beestis felicias blogg, www.feliciaenglert.blogg.se )


Kommentarer
Postat av: sanna

Fin blogg :)

2011-03-16 @ 08:49:29
URL: http://lakriisklubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0