the ovster.

Säger godnatt för idag. varit lite depp-dag. bortsett från solsidan, som det var sista avsnittet på ju! kommer sakna "the ooovster" så det kommer göra ont :(
På söndagar får man så mycket tid att tänka och det uppskattar jag inte.. blir lätt rastlös och vill att saker händer, så när man får så pass mycket tid att fundera så överanalyserar man oftast grejer som kanske inte är riktigt sanna eller inte hör till realiteten, vad vet jag. Haha, blir lite som 'dagens diss' denna betänketid att analysera och tänka för mycket så man hänger upp sig på saker. Speciellt deppig blir man tycker jag när man sitter vid datan och styrs av facebook eller liknande, man glömmer bort verkligheten och att det är det som betyder något, inte hur många man chattar med. realia, people, glöm inte det. dubbelmoral från min sida kanske, men när jag vet att jag inte kan uppmuntra mig själv kan jag uppmuntra andra. som felicia gör, tack älsklingen, du får mig att må bra.
Nu har jag precis laddat ner soundtracket till "tarzan" som min brorsa visade mig, snacka om nostalgi på hög nivå.

 

puss och godnatt. glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0