se mig som den jag är

Försöker plugga. Går sådär om man säger så. kör en liten rolig sak istället.

10 saker du kanske inte visste om mig:

1. jag struntar i om folk tycker jag är översocial
2. jag har skrivit dagbok lite då och då sen jag var 5 år
3. jag har dåligt självförtroende
4. jag är olika när jag är med olika människor, helt olika
5. jag längtar till en ny klass och gymnasiet
6. jag tål inte dryga människor
7. jag hatar facebook, hatar. det ger bara nedsatt humör.
8. jag har ångest över framtiden och hur mitt liv kommer se ut.
9. jag vill flytta tillbaka till Asien
10. det har fortfarande inte gått upp för mig att jag har skilda föräldrar.

nu vet ni kanske lite mer om mig. lite negativa fakta dårå, imorrn kommer det positiva haha. hugzy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0