save us

Dålig uppdatering jag vet! Igår var det "fest" i nacka hahah, var helt okej. Åkte först hem till Julia och sen träffade vi Felicia och Pernilla och åkte sen. Det var lite folk där som jag träffat förut och nya männsikor. Någon spårade, någon haffade och någon hade kul! Yiha. Resten får ni fundera över!

Ville bara lätta på hjärtat om det här som hänt i Japan. Som nog alla har hört har det varit en stor naturkatastrof i form av en tsumani som svept in över Tokyo och förstört och ödelagt landsbygden.
Jag satt i caféet i skolan och såg på tv'n där på morgonen om vad som hände, och jag kände mig så hjälplös! Att något sånt händer på andra sidan jorden som tar människors liv och jag kan inte göra någonting, ingen kan? Jag hoppas verkligen att tsunamin inte blir som den 2004, och att den inte fortsätter ned mot Indonesien och Malaysia, som dom sa att den nog skulle göra. Hjälplösheten är värst. Pray for the world.


we are the world


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag haffade

2011-03-12 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0