lever för helgen

 

Söndag. Jag förstår nu hur mycket jag älskar helg. Nu sitter jag och kollar på Life of Ryan marathon på Mtv och bah chiillar, döör hur snygg Ryan är. Satt och geekade min systers nintendo mario bros för en stund sedan i brist på saker att göra haha!
Jag funderar på att dra ut och springa och träna lite.. men jag känner att jag fortfarande är lite förkyld och vill verkligen inte bli sjuk igen, det var helvetet! Men vafan man måste ju röra på sig! dubbelmoral? :3
Jag måste plugga matte också.. Fan. Har nationella prov i biologi och två matteprov nästa vecka.. im so excited!
Nu blev det ett långt inlägg.. hoppas nån orkar läsa hela iaf hehe. Uppdaterar snart, puss.

Kommentarer
Postat av: f

du är så jävla vacker, fan vad jag älskar dej <3

2011-03-13 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0