im alive

Holaaaa. vilken dålig uppdatering jag vet! fy skäms.
Har precis kommit hem från söndagslunch hos farmor och farfar, och är nu rejält trött... Var ju tvungen att ha söndagsskola imorse tjohooo.. Men hade världens bästa kväll igår iaf, jättelyckat! Hhahaha fredrika spåraRN ♥
Jag, Pernilla och Fredrika var alltså på fest i Solsidan igår! så jävla coolt eller hur? riktiga solsidan liksom.
Så vi bönder tog oss från Ekerö till Saltsjö-baden till en kille som hette "ripe" ! Vi mötte upp Gustav och hans tre kompisar, som jag inte riktigt kommer ihåg allas namn på.. hehe, jesper och sam! det är väl dom..  Sen var det fest hos han ripe som bodde i världens finaste hus. Och människorna där var gal1 sköna. Saltispeeeeps.
Vi kom till brommaplan vid halv-fucking-fyra och käkade kebab haha! dräggigttttt, likelike.

  

Nu ska jag forhoppningsvis snart ut och springa med fina flikkorrr! och sen är det ju solsidan på tv hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0