i will be in the club

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan då! Svenska folket suger ju!! Danny skulle ha vunnit, den vackra homosapien.
Eric SA-AADE förtjänade det inte, i will be popular, nej eric, nej.
Hade en mysig kväll med Emma S, Emma C, Felicia och min cuttar-Gabbi var supermys! Även om vi pekade fuck-you åt tv'n när fel låt vann. J
ag tyckte btw The Moniker var fett bra ju, satte sig på huvudet direkt! Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, är så sjukt trött! Hoppas alla haft en fin helg, imorgon kommer veckans ångest dag, har ångest redan nu :$ Aja, det blir vad man gör det till! puss ♥


yep, i could just spread him on a cracker. Den riktiga vinnaren!


Kommentarer
Postat av: Kate

Haha många som tycker sjukt olika vad det gäller segraren, själv tyckte jag The Moniker ;)

2011-03-13 @ 10:35:52
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0