get me outta this mess !

CHACHA. fett tråkig bloggen har blivit :$$ inte okej. ska bli bättre, lovar!
Schise, har suttit hemma hela dagen och haft trååk och kollat på vänner. det är bättre idag och jag kan stå upp och gå iaf haha, alltid något. men känner att jag inte kan göra nååånting, kan inte gå ut för då blir jag mer sjuk, kan inte träffa några kompisar! så jävla trist. hatar att va sjuk :(
Ska förmodligen åka till mormor och morfar ikväll, har liksom inget bättre för mig eftersom jag verkligen inte kan gå ut. Åka upp och plugga. typiskt att det här skulle hända på sportlovet!
Men jag taggar för nästa helg, jullan jag och felicia! och älta människorna ....

bokstavligt sliten tjej


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig bebis <3

2011-03-03 @ 15:45:14
URL: http://feliciaenglert.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig bebis <3

2011-03-03 @ 15:45:22
URL: http://feliciaenglert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0