try to party like us biatch

Hemma efter en jäkligt rolig seglingsresa!! Det var ett riktigt uppåtlift och jag mådde så bra av att bara vara ute på sjön och sitta vid fören och bara ta deet lugnt. Jag och Pernilla följde med amanda och hennes kompis karin på karins båt (en superfin rosa båt) och vi tog ut svängarna rejält. Vi seglade i åtta timmar igår, schiiize länge. Vi pumpade the voice och allt var så härligt. Vår slutdestination var Gräddö, utanför Norrtälje. Och dit kom vi typ vid åtta på kvällen, och där efter vattenpipa och grillning drog vi och mötte upp amandas kompisar marcus och herman från aaaabrrahamsbergsskolan. det var fiesta hos deras kompis felix! Det var asnaaajjsse. Och sköna människor ! Vetefan var jag hamna tillslut men jag, herman, andré och cissi blev inkastade i gäststugan. the rest is history hahaha. o.O
Det här var galet kuL. och imorrn är det klassresa... ska inte ljuga och säga att jag är taggad... kinda vill inte.
Detta kommer bli minnen,
sommaridyll.




Kommentarer
Postat av: EMMISen

Hahaha det var ett gammalt inlägg du hittat :P Men tackar :D

2011-06-04 @ 00:19:29
URL: http://amillionfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0