hej livet

hej jag har typ slutat blogga vafan? en update om mitt liv iallafall. som flyter på underbart. just nu är livet bra. resan som typ förändrade mitt liv och går inte ens att beskriva hur underbar den var, bästa midsommaren med fredrika darling, och på tisdag blir det peace & love med massa roligt folk. är så taggad så jag spricker!!! IIIIIIH. den här sommaren är påväg at bliden bästa någonsin. hoppas er blir likadan, och så ta jag som kanske förstått en bloggpaus nu i sommar hehehe, illbe back bitches, ihöst då jävlar! men nu är det sommar och carpe diem som gäller. PUuUSUsusuSUUsuSUSusSssS!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

bästa midsommaren med dig amelie! love <3

2011-08-09 @ 17:24:30
URL: http://fredrikanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0