mitt år.

1. Höll du några av dina nyårslöften?
Jaaaaa faktiskt!

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hhahahah N e j.

3. Dog någon som stod dig nära?
nej.

4. Vilka länder besökte du?
Italien två gånger. :)



5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
hehe festivaaal :) och mer självkänsla! det behöver man alltid.

6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
min konfirmation 22/5, och säkert många andra datum.

7. Vad var din största framgång 2010?
att jag jobbade på ica en månad!

8. Största misstaget?
min osäkerhet, Och att vi fick åka in till Astrid lindgrens sjukhus vid The voice konserten..

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkylningar hehe, men det får väl alla :)

10. Bästa köpet?
hmm.. min mobil, alla klädköp.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och fika, bio och sånt där!

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaaa.... Sommaren.


13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Part of it- Salem Al fakir, Fix U- coldplay, OMG- usher, I'm yours- jason mraz

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Gladare!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden, var ett väldigt bra år.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
festat hahhaha... herregud, blev lite mycket där ett tag. näääråå, men jag vet inte.

17. Hur tillbringade du julen?
Med familjen på Ekerö.

18. Blev du kär i år?
ehh... hmm... nja.. jo..  det kan nog mina vänner svara på... men Ja det blev jag nog..



19. Favoritprogram på TV?
Vänner, desperate housewives, cougar town.

20. Bästa boken du läste i år?
syskonkärlek.

21. Största musikaliska upptäckten?
oj! jag vet inte.. Att Bach går att sjunga.

22. Något du önskade dig och fick?
en mobil, thomas sabo grejer, en tv till rummet, och mer.

23. Något du önskade dig men inte fick?
jag fick allt jag ville tror jag.

24. Årets bästa film?
Harry Potter 7, remember me,

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hemma och gick i skolan. Vi hade konsert på nybrokajen på min födelsedag och även gymnasievecka :o

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bättre än föregående år.. lite mer personlig.

27. Vad fick dig att må bra?
mina vänner,,, och familj helt klart.
 

 

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson :ooOooO

29. Vem saknade du?
min släkt på min mammas sida.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Konfa-och-kyrk människorna! ledarutbildningen :)

Kommentarer
Postat av: gabbiii

mkt dom du har gjort ;)

2011-01-09 @ 20:44:51
Postat av: amelie

hahah aa :)

2011-01-10 @ 22:26:48
URL: http://ameliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0