pensionärerNA

heeeeei, har precis kommit hem från kyrkan hahhahah, från alla pensionärer och all mat.
Hahhaha det var jag, Erik UDden, Felicia, Seggan och Ekerös pensionärer! Oh ye. Men vi hade trevligt.
Vi satt i vår egen lilla hörna och åt och snackade typ. Erik och Seggan är tydligen bästa kompisar med min pappa och ska åka med honom till Marocko på söndag.. Eh. Haha. Det först förätt sen varmrätt, men jag käka frukt istället, var mycket godare :) Sen så skulle det tävlas med ordspråk vilket erik var typ proffs på. Sen skulle man gissa psalmer och tjodderottaaandej. Vi satt på kanten som dom ända ungdomarna. Pensionäerna tyckte vi var j
ättetrevliga tror jag. Dom tyckt det var "SÅÅÅ ROLIGT att ungdomar var med" Vi kände väl inte riktigt samma sak. 

                              Pensionärsjävlar?
   
                                    Närrrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0