lördag

heeeej. är hemma nu ett tag. min typ själviska pappa har precis tagit lite av sitt pick och pack och åkt till marocko.. och varför? jo han behövde komma bort ett tag. vem fan gör inte det??!?!?! so unfair.
har precis varit ute med min lilla vovve tessie. och snart ska jag nog bege mig in till stan för att träffa alma sötan! ska bli trevligt, får se vad vi hittar på. hoppas ni får en fin lördag, och glöm inte att köpa lördagsgodis. he he.
POOUUSS.

HAHAHA, titta vilken bild som fanns på min dator! herregud. men man måste ju bjuda på sig, right?

                       musikfestival 2007

Kommentarer
Postat av: f

fett söt ju<3 men asså e du hemma ensam, som i ff som i hemmafest?

2011-01-15 @ 19:31:08
Postat av: freddS

Asgullig :)

2011-01-15 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0