hola

heeeeeeeeej folket. Idag har jag gjort absolut ingenting. det har varit så otroligt skönt och är helt utvilad efter en jobbig första skolvecka. bor ju hos farmor och farfar nu när pappa är borta... -.- jag måste ju tydligen ha barnvakt..? glömde att skriva att jag var på bio med felicia häromdagen! ska langa lite bilder senare, har dom på mobilen :) nästa vecka har jag sååååå mycket att göra, min kalender är fullproppad. men helgen har jag bara planerat en grej en så länge! så måste hitta på något kulT. :DD har varit en seg helg, folk är väl trötta efter skolan he he he.  Nu kollar jag på Greek på kanal5, så roligt program underbart. 
meeeeeeeeen det slår inte solsidan!!!! som börjar om två timmar exakt. TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA! ni som inte kollar på det, jaa, det finns inga ord, ni är dumma. xoxo.


                   som jag saknat detta program ♥

Kommentarer
Postat av: fredriiika

hahaha humor i högsta klass!!!

2011-01-16 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0