hemmakväll

Yoooo. Kollar nu på Arn på fyran. Har faktiskt aldrig sett dom filmerna förut för jag har alltid trott att dom suger. Men den här är faktiskt heeelt okej! :) Tror det är i tvåan i triologin.
Har precis kommit hem från en annan ekerö-bo vid namn emma. Vi kollade på Gossip Girl i några timmar och käkade fett med lidl-godis.
Men nu är jag hemma och ska försöka planera veckan lite planeringsgalen som jag är hahah.

Imorrn ska jag träffa joze, och senare i veckan ska vi förmooodligen åka upp till Dalarnas Dalar. Upp till min mormor & morfar, som jag inte träffat sen i somras, :(
AAaAaaAaH nu händer det massa hemska grejer i arnfilmen!! läskigt. bloggar kanske senare.
l o v e, amelie.

Kommentarer
Postat av: Sanderelizabeth

Big tnks for interesting and useful site!

2011-06-10 @ 11:42:52
URL: http://sanderelizabeth.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0