harmlösa ekerö... ?

Hallå. Har inte bloggat på länge nu haft seeeeg uppdatering. Har haft massor för mig.. ! Idag har jag lekt i snön med Isabella hela dan hahaha, det var mys.

Men en annan sak som jag vill ta upp är mordet och mordförsöket som hönt på Ekerö. I förrgår kväll hände det ju något så tragiskt som att en kille som jag inte vill skriva namnet på här hittades mördad i ett radhus i Väsby... En flicka hittades också nästan mördad men vid liv i samma hus. Denna händelse har chockat hela Ekerö och det är så hemskt. Man tror att det är ett tragiskt relationsdrama som förekom. Det har varit på nyheterna och i tidningen. Det är obeskrivligt vad som hänt. Jag själv kunde nästan inte somna igår och jag blev faktiskt mer påverkad än jag trott. Killen var bara 17 år och tjejen bara 16... Killen gick också i Ekebyhovsskolan. Jag läste nu att polisen tror att det inte är någon annan inblandad, att det bara var de två i huset.  Att det här hänt på vår lilla ö... jag trodde Ekerö var totalt harmlöst. Det känns sjukt läskigt, för sånt här händer ju inte här på Ekerö... Men nu gjorde det de.

Vila i frid.

 

Länk: http://www.expressen.se/nyheter/1.2281969/inget-tyder-pa-att-fler-ar-inblandade


Kommentarer
Postat av: fredriiika

riktigt hemskt!

2011-01-08 @ 15:34:11
URL: http://fredrikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0