ha ha he he hä hä . . .

Hahhahahaha. ja. Jag har precis kommit hem från ekerös vildingliv hö hö hö.
Jag mötte upp Matilda ÅÅÅHS, Jossan G och Jossan H och sen stack vi hem til matilda. Efter en stund kom osc ar (heheh) och tobbe och senare Bartosz och sofia! Det var trevligt och .. galet hahha. Tobbe gjorde mackor med chokladsås och det kastades många apelsiner hahah! Ssen taggade vi ner till statoil ha ha ha och sen till GÅRN ......... oh ja. Typ min kväll. Var kult. Nu äter jag ballerina och kollar på nån konstig komedi på tv400,, tror den heter "extreme movie" den verkar konstiiig. ha en fortsatt bra lördagkväll <3
Jag såg även nu att Matilda ÅHS har facerapat mig, är jag förvånad? n e j. hehe puss.
Slänger in en extremt ful bild på mig själv. Det gäller att bjuda på sig själv eller hur?


Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: hehe jaa visst! kopierade den själv från någon blogg så ;)



sluta säg att du är ful amelie för du är jättesöt!

2011-01-09 @ 00:17:25
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: amelie

vad snäll du är! tack.<3

2011-01-10 @ 22:27:30
URL: http://ameliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0