circus

Har precis avnjutit ett avsnitt av underbara solsidan! Ove, min sanna kärlek alltså! haha! RoLIGAaRAREeE snubbe får man leta efter.
Jag och Fille skulle ju ha sprungit men det var för kallt.. Har iaf bla varit ute med syrran och fotat lite idag, it was freakin' cold det också. Fan. Jag som skulle bränna lite kalorier. Meeen det får bli nästa vecka som vi springer :)
Nu sitter jag och kollar på 2 1/2 men och har precis mixtrat med bild programmet Picasa 2 som funkar asbra! Rekommenderas! mycket bättre än photoshop. Har som ni kanske ser fixat en ny header också :D får se om jag har kvar den, men blev ganska nöjd i alla fall.


Hoppas ni inte haft en ångestsöndag utan en bra en. PusSsSsS.


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0