åh.

Jag har blivit frälst. Igår var på Kungsholmens öppet hus igår, och jag är ... stum. det var UNDERBARRRTT. och jag måååste gå där! verkligen skolan för mig, det var öppna glada människor och dom var sociala och super trevliga plussss att det finns fett. söta. killar. hehe. hahahha. Det var hur mycket folk som helst och jag träffade många jag kände. Vi hade bästa guiderna; Filip och Karolina!
Nu är bara sångproven kvar.. måtte dom gå bra! Måste bestämma sång, öva a vista, musikteorin m.m!



                       kommer jag gå här i höst?

Kommentarer
Postat av: Fredrika

men amelie, din desaigne ju uubersnyyg :D<3

2011-01-21 @ 20:01:55
Postat av: Linda

Hoppas du kommer in !:D

2011-01-22 @ 01:11:10
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0