who

nu är jag hemma från kungsholmen och därmed skolan! AF hade ett privat öppet hus idag på kg. det var naaajs. Alla nior samlades i aaulan och vi fick höra massa bra sång och se massa söta pojkar! Kg's manskör ♥
dom var jätteduktiga allhopa. sen fick vi gå runt klassvis och våldgästa alla klassrum med elever i haha! det var skoj. sedan träffade jag underbara karolina rodell och vi gick till kaféet ( som äger frövrigt !) och sen gick vi runt och pratade i en timme eller så. du är bäst karro! sen åkte jag hem för jag är halvt sjuk och nu är farmor och farfar här hemma hos oss för pappa fyller år! Han blir JÄTTEGAMMAAAL. nån som kan gissa vad han fyller? (numret är ganska jämt!) nu ska vi äta tårta hihi. puss.

                                                    frihet.


Kommentarer
Postat av: godisemmaa

vilken fin blogg :-)

2011-02-03 @ 12:42:44
URL: http://godisemmaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha låter askul ;)

gissar på.. 49 då?

2011-02-03 @ 18:49:56
Postat av: Anonym

kanske 48, 46?

2011-02-03 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0