vi drar till maskis fest hela dagen?

oj dålig update... im sorry. igår... eehemmm... jaa... herregud säger jag bara :) och förlåt, och tack och jaa..
felicia och julia, ni är fan dom bästa man kan ha, ni är dom bästa av de bästa. ♥ och så fick jag reda på en annan sak också hiihhihi, men det kan jag inte skriva..

JUSTE JAG HAR FÅTT JOBB :DD som skidlärare och ledare i ekebyhovsbacken, nirrnirr pengar dirrdirr. ska bli SÅ roligt och jag är taggad till tusen! imorgon är första dagen wich me good luck, i'll need it!


medan jag taggar för skidvinter, längtar jag till friheten'

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den bästa man kan ha älsklingen! <3

2011-02-26 @ 19:15:22
URL: http://feliciaenglert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0