thank you for the music

heey. sitter hemma och dricker té och kollar på teen mom på mtv. dampchattar också med damp-brur maja lundmark. dampdampdamp. WÄÄÄÄ. till dig maja.
IDAAAAg har jag skrivit upp mig på en tid till inprövning på Kungsholmen!!! är jättenervös! Måste välja en sång också. har två val som jag gillar och som jag kan sjunga bra. man får ju som sagt välja vilken låt man vill. dock uppskattas väl typ nån folkvisa eller nån visa som man sjungit på Af haha. Thank you for the music & Tillägnan alternativen jag har än så länge.., elleerrr? vet inte hur jag ska göra :/

Kommentarer
Postat av: Josephine

SV. Ja :) :D JA, han är assnygg!!!

2011-02-07 @ 19:16:17
URL: http://bellevous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjung inte tillägnan iallafall.. den sög :P

2011-02-08 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0