relax, take it eeeeaasy.

Dålig uppdaterriing, jag vet. Har iaf i helgen varit på ledarutbildning! :D var typ en "en-dags-sjuka" konstigt nog.. vem vet om jag blev typ matförgiftad? :o Iaf så har mesta delen av helgen spenderats i kyrkan med massa härligt folk! tack för underbart trevliga dagar med er alla.
På lördagskväll sov jag hos felle och vi hade kulT, och vi var fett dampiga. Idag har jag gjort absolut i n g e n t i n g ! och det har varit superskönt.
En lugn helg som kunde ha blivit galen kan man samansätta det här som. Igår var det fest i spånga men när vi fick reda på det så kunde vi inte dra ut........ och i fredags var det också fest men då var jag ju sjuuuk. :$
Nu har precis avnjutit ännu ett roligt avsnitt av solsidan. RIP SONJA! och ove in my heart.


jag och felicia i vårt esse!


Kommentarer
Postat av: Anonym

rip;)<33

2011-02-06 @ 20:43:45
Postat av: f3ll3

oh hell I look gross. Men du e snygg som vanligt ;)

2011-02-07 @ 20:11:00
Postat av: Fr

2011-02-08 @ 19:08:45
Postat av: fredrika

Stolt fotograf

2011-02-08 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0