dä bar å åk

nu har jag avklarat min första dag som skidlärare :D var så himla roligt, längtar tills imorrn, även om mina fötter är döda :P jag har haft såå kul idag och vi hjälpte barnen, stod i liften åkte själv och jag och felicia blev typ barnvakter åt två sööötaste pojkar i 4-5 årsåldern, deras föräldrar hade typ stuckit från backen! Alexander och Theodor hette dom och lilla Theo som var fyra ville åka med mig hela tiden och åh han var så gullig!
Felicia, vi får hoppas att barnvaktsjobbet bara var idag... ! ska försöka lägga upp lite bilder sen!
fan vilken bra dag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

den va awesoome. tack för att du stod ut med mig :D

2011-02-27 @ 20:20:41
Postat av: Anonym

hallå? uppdatera lite, du e ju lika lat som jag fan :$

2011-02-28 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0