bpb

Blogg på bilden as allways! Min bildlärare måste vara så glad att ha mig som elev </3 Nu sitter jag här och brainstormar inför min fotobok.. Men jag har ett problem i att typ alla ska fota och jag måste sticka ut! Men än så länge har jag ingen bra idé... Joanna sitter och facebookar här bredvid och jag bloggar, standard med alla vi på bilden, fast oftast brukar det va Maja, min dampbroder som jag facebookar med. Men nu är hon rastlös och bara går omkring i rummet... hon skrämmer mig en del... ååahahahsodewlkfj jag har slut på ideér! om ni har nån får ni gärna säga till, vadsomhelst är uppskattat!



HAHA maja, dampdampdampdampdampdamp när vi dampar loss gissar jag att vi är så här snygga. (ibörjan, sen går det utför..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0