we are good for eachother

Här är svaren från frågestunden! många frågor, naaaajs guys!


-hur många bloggläsare har du om dagen ? :-)

Det beror lite på men just nu är det kanske 50 läsare om dagen. (har ju inte haft bloggen sålänge.


-vilka bloggar läser du?

Jag läser mina kompisars bloggar, men även om någon bra blogg kommenterar min blogg så brukar jag följa den :) Annars läser jag bl.a Blondinbella. Skulle aldirg falla mig in att läsa Kissies blogg!


-Favorit bloggar? :)

Dom jag läser, se förra frågan :)


-Tips på bra hemsidor som har fina kläder?

Åh jag som älskar att cruisa runt på nätet och kolla snygga kläder! Jag är en H&M fantast så såklart den hemsidan, men också forever 21 (USA) och topshop!


-om du får välja mellan smala vattenrör och tjocka, vilket tycker du bäst om och 2: kan jag -hyra en ko av dig?

HAHA, hej maja min vän. jag gillar medel skulle jag nog säga. Nej :@@ inte mina kor <3


-Vad har du för framtidsplaner? :)

Mina planer just nu är att bara jobba på i nian och sedan gå på Kungsholmen förhoppningsvis :) Sen snart ska jag ju åka till Usa och gå på high school, längre planerar jag inte!


-Vad är din favoritmaträtt? :)

Tacooos helt klart :D


-Är du kär? :)

... Jag var, tror jag, men nej inte just nu ;)


-När ska halv åtta hos mig programmet hos dej sändas?!

Det sänds snart tror jag! får hålla utkik haha :D


-vem är den..

..konstigaste personen du känner? Haha min underbart flaky friend elice <3
..gladaste? Emma SösÖSÖöd
..snällaste? Maja :)
..taskigaste? Har inga taskiga vänner.
..roligaste? Pernilla!
..mystiska? Filleeee forever <3
..bästa vän? Jag har många bra vänner, och jag tycker man kan ha flera bästa vänner :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0