try to party like us

Holaaaa! Kom hem från pernilla precis bebi. Jag, Julia och pernilla drog till Nackarnas Nacka igår ju. Vi tog nån buss från slussen som tog över en halvtimme! fuking ekerövarning. Vi kom till "Boo Kyrka" såå konstigt mitt i skogen. Där vare iallafall fiesta! När vi kom dit var det nån som hette charlie som hade det, som var julias kompis kompis haha, och det var typ 20 pers där :) Det var ashärligt och verkligen lyckat.

Det konstigaste var ju att vi träffade på massa ekeröfolk!! Typ Rasmus från min gamla klass som var där med några tjejer som också var supertrevliga, Melina, Sara och Maria! Och Elina! vi hade askul och dansade och flummade galeeet. spåraAt. Sen när vi skulle åka hem blev det problemas och jag hiattade inte min jefla sko! och det blev flipp och vi tog halv två bussen, kommer inte ihåg så mycket.
Men jag och pernilla åkte hem med Sara och Maria och typ alla andra på samma buss, och på Slussen stack pernilla och jag till donken och köpte pommes frites och glass haha, det var så gott ♥

Det blev ett långt inlägg detta! Och det är mer att berätta än så, men det orkar jag inte göra nu, Snart kommer Maja och Elice hit, maa guyyss.


Kommentarer
Postat av: sabina

taaack :) ja okej.. nja blir väl inge spec för mig heller ville göra ngt kul men ingen som kan när man själv är ledig :/ trist

2011-04-09 @ 19:29:31
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0