sunkhelg!

Pappa om fredagskvällen:  Så ni ska ha en sunk-kväll?
Amelie: En vadddååå?
Pappa: Ja kallades de det när man "hängde" sunka. cool va?
Amelie: eh... sunk=drägg? och dräggkväll ska vi inte ha!
Pappa: På min tid...

Hola! Varit ute på en promenad med min käre vän; ipoden. hehe lonely poney på landet då ^^
Igår var jag inne hos elice i bromma med dampy-broder Maja! Vi hade jeettemysigt med massa godis och chips och grejor! Det blev inte överdrivet mycket Vänner-marathon, vi hann kolla på typ 8 avsnitt innan vi stängde av för att snacka i typ två timmar, mys. Åh ni är för bra tjejer.
Idag väntar spanskaplugg och ja... ska inte ha nån söndagsångest idag! Har varit en alladeles för bra, lugn helg för det.
 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Sv. hihi, ja! :) jag med! :D

2011-04-03 @ 18:30:37
URL: http://bellevous.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Svar: Aw tack så hemskt mycket :)

2011-04-03 @ 18:35:54
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0