simply the best

 Jeetemysig grillkväll igår vid busviken! gick tidigt, åkte till jungfrusund och åt middag med pappa axel och sophie på marinan, trevligt. Ikväll träffade jag pernilla och hennes kompis amanda och diana och vi skulle grilla i rålis, men eftersom jag är freakin' grounded så dróg jag vid 8!

Nu har jag varit nere hos bästa lund-kusinen i världen, anna. vi gick en lång promenad och satte oss på alla höbalar och kollade på stjärnor och pratade. hur mys som helst. jag har världens bästa kusin, i bet ya'll.
Nu ska jag packa lite grejer för imorrn, ska ta kvart i åtta tåget upp till dalarna för firande av morfars födelsedag och påsken! Puss.




Kommentarer
Postat av: Neow.. |Pappas lilla flicka

svar åh va kul att du gillar min blogg :D

Jag har haft en super helg självdå? :)



( förlåt sent svar, hoppas de e lungt :) )

Kram Neo

2011-04-24 @ 19:41:05
URL: http://neow.se
Postat av: Bodypalace

glad påsk :D

2011-04-24 @ 20:50:19
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0