så mycket bättre

Ojoj lång rolig dag! Jag och Pernilla åkte in till stan, varma soliga stockholm och hade jeetetrevligt och åt glass i kungsan och solade, sen blev det water for elephants, och rpattz var så snygg. galet.
Seeeen efter en rolig eftermiddag åkte jag hem till mina kusiner vid st:eriksplan och softade lite där tills jag skulle på adiotion faktskt! Dom ringde från en castingfirma, stenmark casting och ville att jag skulle provfilma för en reklamfilm för telia :D och man får 12 000 kr.. fast jag är ändå osäker.

Jag skulle träffa felicia på ekerö och gå promenix vid åtta men hon hade redan träffat på emma och fredrika så vi gick med dom lite vid tappen, mys vare!
Jag är ju grounded och var tvungen att ta nio-bussen hem.
Mycket lyckad dag :D och imrrrn ska jag träffa min kära barndomsvän fredrika! livet är underbart.

Haha fett töntig jag känner mig som lägger upp den här.. men den är braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0