positive power

Rolig dag! först sovmorgon till halv tio (efterlängtad) sen några lektioner, och seeeen sluta vi! Åkte till ön och träffade söta Jessica och vi jammade lite låtar! seen fiollektion och nu kollar jag på tv och ska strax äta pannkakor! Mår så himla bra, och det är så skönt att äntligen känna det. Inga läxor och imorrn har vi nationella i engelska och vi slutar klockan 10 :D Jag har verkligen fått ny motivation, och det är underbart. På söndagen såg jag fram emot en ny vecka och nya möjligheter och en chans att prestera! Humöret blir så mycket bättre när man ser fram emot något och presterar så bra man kan, och lever i nuet.
Nu. Pannkakor.


Kommentarer
Postat av: moa

ja supermysigt :)

nej men usch, de absolut tråkigaste är ju att plugga över helgen, på sin lediga tid! usch & fy, de är något jag måste göra denna helg... har massa läxor + prov redan på måndag ;o

så lite så :) <3

2011-04-07 @ 22:13:40
URL: http://moakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Esmeralda<3

fin blogg:)



Kolla gärna igenom min blogg och berätta vad du tycker om den. Kom gärna med förslag på förbättringar för jag vill hela tiden utvecklas med mitt bloggande så att ni läsare gillar att läsa den:)

2011-04-07 @ 22:28:18
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: Vickan

sv: somsagt jag sa ju att jag skulle börja i höst

2011-04-08 @ 08:58:59
URL: http://elisabethvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0