love me on the leaves

Sitter i skooolan med maja här nånstans.. Vi har bild= facebooktime. Nu dampar maja på mig, hon vill ha daatan, och skvallrar för edgar att jag bloggar. yiihha. Har bildprojekt och letar bilder. Kollar igenom gamla bilder från konfan b.la! saknar den tiden i italien, bland det roligaste jag varit med om, happy times. Älskar den här bilden, får mig att tänka på saker. Sakna.
Nu sitter alla i klassen och lyssnar på rajatons version av Butterfly som vi sjungit, och sjunger med som vanligt.
Kommer sakna den här skolan enormt kan jag tänka mig.
Nog med sånt, vi har en asknasig vikarie som heter adam. jag skrattade högt när han pratade. yes.
Och idag är en bra måndag, så var glada, positiva och excited för en ny vecka med nya möjligheter! Dont be so hard on yourself.
Nu har vi so, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack, vad du är söt! :) Ha en bra dag!

2011-04-04 @ 10:41:34
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: HANNA

Jag är fett taggad :)

2011-04-04 @ 17:39:56
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0