Lights will guide you home,,

Åååh nu sitter jag här och har en abstinensminut och längtarlängtarlängtar till jag åka till USA.. Tänk att jag ska flytta (!) Till andra sidan atlanten om 1 och ett halvt år... Obeskrivligt. Kommer bli hur kul som helst tror jag och jag är supertaggaaaad. Jag som redan blandar svenska med engelska haha... och det hatar alla haha. (En hint till dig Louise) Jag har funderat vilken stat jag vill åka till .. :) och konstigt nog är ett av mina främsta val...... TEXAS! Är så fascinerad av hela kulturen och typ småstadskänslan.... Och man kan ju tycka det är konstigt eftersom jag redan bor på värsta lantisstället av alla; ekerö. ;) Imorgon är ett nytt år och det för mig ännu närmare Usa, möjligheternas land. <3 Pussokram alla fina,/ Amelie

Kommentarer
Postat av: fredrika

ska du flytta dit? :O <3

2010-12-31 @ 14:04:27
URL: http://fredrikaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaaaaa det ska jag!! :)

2011-01-01 @ 18:47:17
URL: http://ameliers.blogg.se/
Postat av: carl

Flytta för att studera eller?

2011-01-01 @ 22:18:23
Postat av: magdaaa

ameeeeeeellliiiiieeeeee!!! du kan ju inte bara lämna mig här????? :'(:'(:'(

du skojar väl??

2011-02-10 @ 19:04:29
Postat av: amelie

hahaha joooooooooooo magdaaaaaaaaaa, nu får du ta hand om "den jävla komplicerade pojken- du-vet-vem-jag-menar" SJÄLV!! mohahah

2011-02-10 @ 19:07:05
URL: http://ameliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0