Julen är här.

CHA CHA BLOGEENNN. är lite hooked up på ung & bortskämd haha..
Har nu försökt skriva typ 3 inlägg som antingen raderats eller inte kommit upp på bloggen. jo jag vet, fail. Jag har äääntligen jullov.
Efter avslutningen var jag med lite kompisar och sen fikade jag och Elice och sen åkte vi hem till henne i bromma! Efter det var jag med Jozephine som sov hos mig, vi skulle dragit ut men vi hann inte... :/

Nu har vi haft mini-julafton här hemma hos oss, och jag har fått finfinfinfaaa paket! :)
Thomas Sabo armand och berlocket och andra smycken och pengar! love it.
Ikväll kommer min älskade kusin Anna hem från Lund, och imorrn är det julafton. livet leker. Saknar bara en viss person som jag egentligen inte borde sakna.. och jag hatar att jag saknar dig.. men det gör jag. Mycket.. så det gör ont. Men inte deppa nu, detta kommer bli en mysig jul ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg!!! ge dig! profilbiild <3

2010-12-23 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0