@ Jozes

HhhHHhola! Aj. jag har ont i fötterna. Har shoppat HELA dagen med jozephine och det har satt sina spår. Har köpt massooor med fina grejoor. Bl.a kick-ass snygga underkläder och lite tröjor och sånt, och juste ja, Jag är shoppinggalen. Bytte också lite julklappar dryg som jag är he he he. En locktång mot en annan som heter Babyliss Easy Curl. i loooove it. Så nu har jag håret fullt med lockar, är som "brunett-lock"? Jag och joze är i Sollentuna nu och flummar som vanligt. Har även fått en julklapp av henne, en jäääättefin ram med foton på oss, och lite annat, blev jätteglad. Och hon fick självklart julklapp av moi också. Juste vi har klippt hennes hår hahaha.. det blev lite snett så nu rättar hennes mamma till vårt lilla verk. Hoppas ni har en fin kväll,, fred & kärlek.

Kommentarer
Postat av: boeröderN

Cha cha ! vad trevligt det lät,men hur gör vi på onsdag eller nästa? puuuus

2010-12-28 @ 12:48:08
Postat av: amelie

jaaao. jag kan kolla vilka tider filmen går och så kan jag mejla i vårt fina massmejl på facebbookk :)<3

2010-12-28 @ 17:10:26
URL: http://ameliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0