ja jag rimmar på från undergroundnivå

Heeeeeeei. NYÅRRR på fredag. jag taggar jag taggar. Sitter och lyssnar på mikrofånkåt av septemeber och vet ännu inte riktigt vad jag hittar på. Kan hända att jag i högsta grad har utegångsförbud men jag hoppar han har glömt det min papi. Vi ska ha nyårsfest hemma som vi brukar ha, och det kommer väl typ 40-50 pers och det är ju faktiskt trevligt! Massa ungdomar :) Men jag vill gärna gå ut på nyår. Men vi får se hur det blir med den saken.

Jag har tänkt lite över vad jag ska ha på mig, har egentligen en hel drös klänningar men jag vill ha en ny hihi.. Hoppas på ett mellandagsrea fynd! Och till dig FELICIA, du är underbar och hur bra dom helst, förstå det.




peace out,  ♥

Kommentarer
Postat av: fellz

youre awesome 2 raspberrypie :P:P

love u

2010-12-27 @ 02:02:11
URL: http://feliciaenglert.blogg.se/
Postat av: fredrika

BÅDA NI E FINISAR! <3

2010-12-27 @ 10:56:58
URL: http://gabrielarocio.blogg.se/
Postat av: amelie

Gabbi DU är söt <3

2010-12-27 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0