det strålar en stjärna (eller många)

Klockan är snart två och jag kan inte sova.. Sitter och chattar med underbara Felicia och vi snackar just nu om förbjudna grejer hooho! Mycket interessant. Elllleeer...?? Haha Jag har lite panik här på landet, har nämligen ingen kalender och planeringfreak som jag är så är det inte bra. Hatar att inte kunna kolla vad jag ska göra och inte ha något bestämt!
Men under lovet ska jag vara mycket med vänner. Planerade med emzor (utan min kalender dock!) att träffa tjejerna nån dag nästa vecka, och sen har jag och wonderbaren Emma S bestämt en helkväll med "andra" tjejgänget på onsdag! Kommer bli super tror jag.
Sen så ska jag såklart träffa bästis joze nån dag under lovet. Jag är så glad att jag har så underbara vänner. Ni som jag skrev om och mångamånga fler
Nej nu ska jag .... inte sova! utan kolla på min nya Sex and the City 2 film som jag fick av papi i julklapp! älskarälskarälskar den serien.


Kommentarer
Postat av: Lollo

heeyyy amelie! tacktack, c00lish att du också har en. nu kan vi följa varandras ;)

2010-12-26 @ 17:59:53
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Emma SÖÖÖD

KOmmeR bli AWESomE!!! :D Längtar som fasen!! <3

2010-12-27 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0